Your cart is currently empty!
Veelgestelde vragen
Staat je vraag erbij?
Als je een vraag hebt, check dan eerst even deze Veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag er al bij! Als je er niet uitkomt, stuur dan een mail met je vraag naar info@cakeobsession.nl. Je kunt ook het contactformulier gebruiken. Dan kan ik je misschien verder helpen. Een mail probeer ik altijd binnen 1 tot 2 dagen te beantwoorden.
Bestellen
Leuk! Je hebt een keuze gemaakt! Pas evt. de hoeveelheid aan en druk op de button “in winkelwagen”. Je ziet dan wat je besteld hebt en kunt nog verder winkelen als je wilt. Anders maak je een keuze voor de verzend- en betaalmethode. Als je een kortingscode hebt, kun je die op dit scherm invullen. Je vult je adresgegevens in en
Heb je hulp nodig bij je bestelling?
Kom je er niet uit, of wil je meer bestellen dan op voorraad is? Of heb je een andere vraag over te bestellen items? Stuur me dan een berichtje op info@cakeobsession.nl en dan zal ik je zo snel mogelijk helpen.
Kan mijn bestelling als cadeautje ingepakt worden?
Ik heb dat nog niet standaard als optie in de shop, maar je mag het natuurlijk in het opmerkingenveld (bij het afronden van je bestelling) melden, dan trek ik het cadeaupapier uit de kast en pak ik het gratis voor je in!
Ik wil mijn bestelling wijzigen / annuleren, hoe doe ik dat?
Als je iets wilt aanpassen of cancelen, stuur me dan zo snel mogelijk een berichtje op info@cakeobsession.nl, of per Whatsapp (tel. 06-51619511), dan kan ik er zo snel als mogelijk op reageren.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Betaling is mogelijk via IDEAL, via Klarna achteraf betalen, of via overschrijving vooraf. Bij overschrijving vooraf wordt de bestelling verzonden nadat de betaling is ontvangen.
De bankgegevens zijn:
KNAB BANK NEDERLAND
IBAN NL95 KNAB 0411 2169 88
BIC KNABNL2H
t.n.v. Cake Obsession
Hoe werkt Klarna achteraf betalen?
Wanneer je je bestelling afrondt, kies je voor “Klarna achteraf betalen”. In tegenstelling tot een IDEAL-betaling of vooraf overmaken, is deze betaalmethode (helaas) niet gratis; je betaalt hiervoor € 1,00 + 2,99% van je bestelwaarde. Je hebt dan de mogelijkheid tot 30 dagen na aankoop te betalen. Je vult je gegevens in en krijgt mail van Klarna met verdere informatie en betaalinstructies. Je hebt dan vervolgens 30 dagen de tijd om je betaling te voldoen via de Klarna-app of het online portaal.
Kan ik met een creditcard betalen?
Helaas accepteer ik geen creditcards.
Levering
Hoe lang is de levertijd van de producten uit je shop?
Wanneer alles op voorraad is, zal ik de bestelling zo snel mogelijk verzenden. Ik ben afhankelijk van PostNL en die leveren doorgaans de volgende bezorgdag (van maandag t/m zaterdag), en meestal binnen 2 bezorgdagen. Als je in Purmerend of Zuidoostbeemster woont, lever ik je bestelling gratis af en in sommige gevallen kan dat nog dezelfde dag of avond. Wanneer je spoed hebt met een bestelling, stuur me dan even een bericht op info@cakeobsession.nl, wie weet kan ik je snel helpen!
Welke verzendmethode hanteert Cake Obsession Tablestyling?
Ik verzend vooralsnog alleen per PostNL. Wanneer je alleen kaartjes besteld, kan dit per brievenbuspost en sommige andere platte items ook. Brievenbuspost gaat zónder track en trace. Pakketjes worden altijd met een track en trace code verzonden.
Verzend je ook buiten Nederland?
Nee, ik verzend alleen binnen Nederland. Dit heeft te maken met één van de merken die ik verkoop, waarvoor ik alleen rechten binnen Nederland heb. Ik heb er om die reden voor gekozen alles binnen Nederland te houden.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker! Je kunt je bestelling afhalen in Purmerend, dat scheelt je ook verzendkosten! Dit kan echter alleen op afspraak. Geef bij het afronden van je bestelling aan dat je het wilt ophalen en ik neem contact met je op voor een afspraak.
Wat zijn de verzendkosten?
Woon je in Purmerend en Zuidoostbeemster? Dan wordt je bestelling gratis geleverd! Daarvoor maak ik een afspraak met je en in sommige gevallen kan dat zelfs DEZELFDE dag of avond nog! Voor de rest van Nederland zijn de verzendkosten voor 2024 als volgt:
0 – 20 gr | briefpost | € 1,09 |
21 – 50 gr | briefpost | € 2,18 |
51 – 350 gr | briefpost | € 3,70 |
351 gr – 2 kg | briefpost | € 4,85 |
351 gr – 10 kg | pakket | € 6,95 |
10 – 23 kg | pakket | € 13,20 |
Met de kanttekening dat ik nu (februari 2024) nog niet de tarieven voor de pakketten heb verhoogd, maar ik kan het waarschijnlijk niet voorkomen…
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Ik zorg ervoor dat je bestelling deugdelijk verpakt is om breuk te voorkomen. Ik vul de doos op met stevig papier om te voorkomen dat de boel schuift. Bij voorkeur gebruik ik geen bubbeltjesplastic, maar ik gebruik wel een schuimvel tussen bordjes om te zorgen dat het niet krast.
Ik hergebruik zo nu en dan ook kartonnen dozen, als ze nog goed genoeg zijn. Hiermee kan ik in ieder geval al een heel klein steentje bijdragen aan vermindering van afval.
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
Dat vind ik erg vervelend; doorgaans levert PostNL binnen 2 bezorgdagen je pakket af. Met de track en trace code kun je traceren waar je pakket is. Als het langer duurt, stel mij dan alsjeblieft op de hoogte, dan kan ik ook vanaf mijn kant contact zoeken met PostNL en hopelijk helpen!
Producten
Kan het servies uit de webshop in de vaatwasser?
Bij elk serviesitem in de shop staat benoemd of het in de vaatwasser kan of niet. Uiteraard blijft je servies en bestek wel mooier als je het met de hand afwast.
Servies huren & tafelstyling
Ik wil graag servies huren, hoe gaat dat in zijn werk?
Binnenkort verschijnt onder Tafelstyling een uitgebreid menu met wat er allemaal te huur is en samengestelde sets. Vooralsnog mag je me een een berichtje sturen op info@cakeobsession.nl. Dan help ik je met alle liefde verder! Verder kun je in het blog over servies huren nog meer informatie vinden.
Moet ik ook afwassen als ik servies heb gehuurd?
(Bijna) niemand houdt van afwassen, en helaas kan 99% van het vintage servies niet in de afwasmachine. Vandaar dat ik bij de de servieshuur een afwasservice aanbied. Voor € 1,00 per persoon trek ik mijn huishoudhandschoenen aan! Jij hoeft alleen maar de theepotten en kopjes leeg te gooien en de restjes van de bordjes te schrapen. Als je dan het servies terugzet in de bijgeleverde krat(ten), dan neem ik het zo weer mee (of je brengt het terug, net wat we afgesproken hebben bij de reservering).
Ik heb een idee voor een feestje, maar weet niet of dat mogelijk is bij Cake Obsession?
Laat me vooral weten wat je idee is, dan kan ik kijken of ik je kan helpen!
Klachten & retour
Er mist iets in mijn bestelling, wat nu?
Dat is vervelend! Laat me dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst weten. Dit mag per mail (info@cakeobsession.nl), per contactformulier of telefonisch. Dan kijk ik het na en stuur het, indien daadwerkelijk “vermist”, zo snel mogelijk na.
Er is iets stuk aangekomen, wat nu?
Nog vervelender! Ook hiervoor geldt, laat me dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst weten. In dit geval mag je me dit per mail (info@cakeobsession.nl) melden met een foto van het stukke product. Dan ga ik er mijn best voor doen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik wil iets terugsturen, hoe doe ik dat?
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Cake Obsession Tablestyling geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via info@cakeobsession.nl. Het verschuldigde orderbedrag zal dan binnen 14 dagen na aanmelding van de retour teruggestort worden, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je bent zelf verantwoordelijk voor het deugdelijk verpakken en verzenden van het product. Voor het retourneren gebruik je dit formulier.
Is mijn retourzending ontvangen?
Zodra ik je retourzending ontvangen heb, zal ik dit per mail bevestigen. Altijd handig om mij van tevoren via info@cakeobsession.nl op de hoogte te brengen dat je je retourzending hebt verzonden, met het trackingnummer erbij.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Dat vind ik erg jammer! Stuur mij een mail op info@cakeobsession.nl en vertel me wat eraan de hand is. Dan kan ik zo snel mogelijk kijken wat ik voor je kan doen!
Overig
Waar kan ik een review achterlaten?
Een review, fijn! Daar doe je me een erg groot plezier mee! Laat alsjeblieft weten wat er goed en minder goed ging. Dat mag vooralsnog via Google: review delen. Dank je wel voor de moeite! Uiteraard vind ik het wel fijn (en zou ik het op prijs stellen) dat wanneer je een klacht hebt, je dat eerst met mij opneemt.
Heb je ook cadeaubonnen?
Nee, ik heb nog geen cadeaubonnen in het assortiment. Ik ben me momenteel wel aan het beraden op de mogelijkheden hiervoor. Het accepteren van andere cadeaubonnen (zoals bijvoorbeeld een VVV-bon) doe ik niet.